Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Midesizlik mi, midesine düşkünlük mü?
Bazen hatta çoğu zaman, kendimi yorgunluktan sızmış halde bulsam da, sevdiceğimin yanında onu benden katbekat az sevenler kadar olamasam da ve bir önceki girdideki gibi kendimi değersiz hissetsem de; kişinin hayatta taşıdığı en değerli pırlanta olan (hayırrr kızlık zarı değilllll (!)) gurur denen şeye sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. 
Ne demek istediğime geçmeden önce şu başlığa bir göz atalım. Haber doğru mu yanlış mı bilemem, zaten söz konusu kişiler bir Galatasaray taraftarı olmam dışında beni ilgilendiren insanlar değiller. Ancak, kimin hakkında olursa olsun böyle bir haber görsem tek bir peşin yargıya sahip ol...-duğumu sanıyordum: Bu kişi ya gurursuz, ya da zenginlik gibi, şan şöhret gibi, yüksek ego gibi şeyler koymuş onun yerine. 
Haberi henüz çok yeni okudum ve yazarken de fazla aceleci davrandığımı fark ettim aslında. Bu yazan şeylerin tamamen erkek egemen bilince hitap ettiği gün gibi ortada olan "medya" tarafından uydurulmadığı ne malum? Sonuçta bahsi geçen kadını da erkeği de kişisel olarak tanımıyoruz. Yalnızca toplumsal bilinçaltına hitap eden bir haber olduğu için inandırıcılığı yüksek oluyor. Ne de olsa ortada sarışıngüzelsaçıuzunaklıkısaherbaşarılıerkeğinarkasındakikadın prototipi var. Kimse bu ilişkide Sinem Kobal'ın nasıl davrandığını bilemez, ve işte anca böyle magazin haberlerine inanıp toplumsal bilinçaltının olumsuz getirilerine yenilerini katar. 
Haberin doğruluğundan emin olmadığım için her iki yönde eleştirmeyi doğru buldum. Zaten eğer haber doğruysa konu hakkındaki düşüncem net olarak giriş kısmında bellidir. Umarım herkes hayatında gerçekten "saf, katıksız, çıkarsız, ve ayakları yerden kesen" bir aşka sahip olabilir, tıpkı benim bana ait olan ve bu tanıma birebir uyan bir aşka sahip olup gururla hayatıma devam edeceğim, yeri gelince kavga mı da edeceğim ama hiçbir zaman aşkımın önüne başka şeyleri koymayacağım sevgilim gibi.
Çöreğim gibi yani.

Kurabiye bugün çatlamadı, ağızda eriyen kıvamda uykuya dalacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder